مشکلات پوستی می‌توانند از علائم کرونا باشند؟

کد مطلب: 1624
  • 24 فروردین 1399
  • 11:49
  • 0 دیدگاه
  • 1713 بازدید
  • Article Rating

 تب، خستگی، سرفه خشک و تنگی‌نفس از جمله متداول‌ترین علائم کووید-۱۹ است، اما این علائم برای اثبات ویروس کرونای جدید کافی نیست. برای فهمیدن اینکه فردی مبتلا به کرونا است، باید از آن فرد آزمایش گرفته شود، اما این آزمایشات تنها درصورت واجد شرایط‌ بودن و آزمایش‌های کافی برای انجام این کار انجام می‌گیرد. بسیاری از پزشکان متوجه شدند که بیماران مبتلا به کووید-۱۹ حس بویایی و چشایی خود را نیز از دست می‌دهند، درحال‌حاضر متخصصان پوست و نورولوژیست سازمان اتحادیه ملی فرانسه (SNDV) علائم پوستی را به تمام علائم غیرمعمول ویروس کرونا افزودند.

مدیرکل بهداشت جرمی سالومون درباره علائم پوستی در بیماری کووید-۱۹، گفت: از ظهور علائم پوستی در موارد مبتلا به کرونا آگاهی ندارد، اما همه‌چیز درباره ویروس کرونای جدید شناخته شده نیست، ما هر روز مطالب جدیدی درباره این ویروس می‌آموزیم.

به گزارش لو فیگارو، علائم پوستی شامل کهیر و قرمزی مداوم علائم شبه سرمازدگی از علائمی‌اند که در بیماران مبتلا به کرونا ظاهر می‌شوند، به‌وجود‌آمدن ناگهانی قرمزی در پوست ممکن است دردناک باشد، همچنین متخصصان پوست متوجه ضایعات ناشی از کهیر به صورت موقت شدند. گفتنی است که همه بیماران مبتلا به ویروس کرونا علائم بیماری مشابه‌ای ندارند، بسیاری از آن‌ها حتی ممکن است اصلا هیچ مشکل تنفسی را تجربه نکنند درحالی‌که سیستم ایمنی بدن آن‌ها با ویروس مبارزه می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:  مشکلات پوستی می‌توانند از علائم کرونا باشند؟

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.