آمار فوتی‌های کرونا در چین به پایین‌ترین حد رسید

کد مطلب: 1516
  • 20 اسفند 1398
  • 14:29
  • 0 دیدگاه
  • 475 بازدید
  • Article Rating

به گزارش ایرنا کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد از تعداد ۱۷ فوتی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر آنها در شهر ووهان و یک نفر هم در استان هوبی که ووهان در آن واقع است ثبت شده است که کمترین رقم از نظر تعداد فوتی‌ها از ابتدای شیوع کرونا است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را ۱۹ نفر اعلام کرد که ۱۷ نفر آنها در ووهان کانون شیوع ویروس کرونا مبتلا شده‌اند از دو نفر دیگر هم یکی از آنها از انگلیس به پکن برگشته و نفر دیگر هم یک دانشجوی چینی است که از اسپانیا به این کشور برگشته است. امروز برای سومین روز مستمر تعداد فوتی‌ها و مبتلایان به بیماری ویروس کرونا در خارج از استان هوبی به صفر رسیده است. بااین‌حال رقم کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به ۸۰ هزار و ۷۵۴ نفر و شمار مبتلایان هم به سه هزار و ۱۳۶ تن رسیده است. تا کنون ۵۹ هزار و ۹۰۵ نفر هم در چین درمان و از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

قرنطینه شهرها و مناطق پرخطر، تعطیلی ادارات، مدارس، کارخانه و اماکن عمومی، بررسی ورود و خروج افراد از نظر دمای بدن و قرنطینه ۱۴ روزه کسانی که از شهرهای پرخطر و یا کشورهای دیگر به چین برمی‌گردند از جمله اقداماتی است که باعث کاهش و کنترل تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور شده است.

 

بیشتر بخوانید:  آمار فوتی‌های کرونا در چین به پایین ترین حد رسید

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.