سن‌زدگی گندم تولیدی استان تهران صفر بوده است

کد مطلب: 1701
  • 23 اردیبهشت 1399
  • 09:23
  • 0 دیدگاه
  • 581 بازدید
  • Article Rating

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کریم ذوالفقاری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان این که امسال ۴۳ هزار و ۸۴۳ هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت گندم رفته است، اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲۵۰ هزار تن محصول برداشت شود.

وی، زمان برداشت گندم از اراضی کشاورزی استان تهران را از نیمه خرداد ماه اعلام و بیان کرد: سال گذشته طی گزارش شرکت غله استان تهران میزان گندم تحویل شده به سیلوها بدون سن‌زدگی بوده است. سن‌زدگی گندم تولیدی استان تهران در سال گذشته صفر بوده است که نقش مهمی در نان‌آوری و کیفیت نان مصرفی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، همچنین درباره میزان کشت جو در این استان نیز گفت: امسال ۲۹ هزار و ۱۱۲ هکتار زیر کشت جو رفته که پیش‌بینی می‌شود ۱۳۰ هزار و ۲۵۴ تن محصول از این اراضی برداشت گردد. شبکه‌های مراقبتی برای مبارزه با آفات در اراضی گندم و جو استان تهران از نیمه اسفندماه شکل‌گرفته و تیم‌های عملیاتی شبکه مراقبت و پایش بیماری‌های گیاهی در این اراضی به‌صورت مستمر و دقیق مراقبت می‌کنند همچنین مزارع کلزای ورامین از نظر کیفیت عاری از علف‌های هرز و از نظر فنی یکی از بهترین مزارع کلزاست.

 

بیشتر بخوانید: سن‌زدگی گندم تولیدی استان تهران صفر بوده است

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.